اقامت 24

اقامت 24

اقامت 24

معرفی سامانه رزرواسیون آنلاین اقامت 24

اقامت 24 سامانه آنلاین رزرواسیون هتل و سایر اماکن اقامتی کشور بوده که امکان رزرو این مجموعه ها را در سراسر کشور برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به خوبی فراهم ساخته و با گردآوری و امضاء قرار داد با بیش از ۱۷۰۰ هتل در سراسر کشور به یکی از پر بازدید ترین سامانه های گردشگری در ایران مبدل شده است.این سامانه با بکارگیری فن آوری های روز دنیا، شرایط رزرو به صورت ۱۰۰ درصد آنلاین را برای اولین بار در ایران ایجاد کرده و مسافران می توانند پیش از سفر خود به راحتی و با اطمینان خاطر در شهر مقصد، هتل خود را رزرو کرده و راهی سفر شوند.

همچنین eghamat24 با بهره گیری نیروهای متخصص و کارآمد، علاوه بر ایجاد اشتغال، مزیت های فراوانی را نیز برای مشتریان و استفاده کنندگان از این سامانه از قبیل پشتیبانی 24 ساعته، تخفیف های دائمی، رزرو آنلاین و بسیاری دیگر، فراهم ساخته است.

این سامانه با تعداد شصت هزار کاربر بازدید بصورت روزانه، پربازدیدترین سامانه گردشگری در کشور بشمار آمده و همچنین در مجموع تعداد 360 هزار صفحه از این سامانه در هر روز بازدید می شود.

بر اساس آمار های موجود، تعداد فروش بی سابقه 500 هزار شب اتاق در سال 97 رکوردی دیگر دال بر توانمندی نیروی های مجرب و کارشناسان زبده فروش این سامانه به ثبت رسیده است.

همانطور که از اسم برند اقامت 24 پیداست این سامانه در تمام طول سال حتی روز های تعطیل بصورت 24 ساعته ارائه خدمات می نماید و مسافران و مخاطبان این مجموعه می توانند براحتی و در هر ساعت از شبانه روز از خدمات آنلاین این مجموعه بهره مند شوند.

اقامت 24 از استارتاپ های منحصر به فرد مجموعه مرکزنوآوری و شتابدهی گردشگری ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *