العلاجات

alelajat

استارت العلاجات

معرفی استارتاپ العلاجات

مسافر در سامانه ی “العلاجات” متناسب با نیاز خود پزشک مورد نظر را انتخاب کرده و فرم مربوط به ثبت اطلاعات را تکمیل می نماید. وب سایت “alelajat” دارای 22 تخصص درمانی در قالب 80 پزشک می باشد. از دیگر اهداف این سامانه ارائه ی مجله پزشکی است که مطالب درمانی و موضوعات پیرامون آن را شامل می شود.

فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای الکترونیکی روز به روز توسعه می یابند و جای خود را در سبد خرید مردم باز می کنند. صنعت گردشگری نیز از این حیث توانسته است جایگاه مناسبی در ایران و جهان پیدا کند. فروش بلیط مسافرتی، رزرو هتل و رزرو اماکن گردشگری سال هاست که در حال فعالیت می باشند و تعداد این بنگاه ها بسیار زیاد است. در این میان توریست درمانی سهم زیادی از این سیستم به خود اختصاص نداده است و هنوز سهم بسیاری از این کسب وکار با سیستم سنتی خود و همان لیدرها در حال فعالیت می باشد. سایت های زیادی در حال فعالیت می باشند که نقش سایت یک ویترین می باشد و کلیه خدمات کماکان به صورت سنتی ارائه می گردد.

همچنین افرادی که در این حوزه توریست درمانی فعالیت می نمایند اکثرا فقط به بحث درمان مسافر می پردازند و از دیگر خدمات گردشگری ایشان مغفول مانده اند. در سامانه العلاجات قصد آن را داریم تا سامانه ای جامع برای تأمین کلیه خدمات درمانی و گردشگری مسافر راه اندازی نماییم.

فرد متقاضی پس از رزرو و ورود به ایران در مرکز درمانی “العلاجات” توسط پزشک عمومی مستقر در مرکز، مورد چکاب و معاینه اولیه رایگان قرار می گیرد. در صورت نیاز جهت ادامه مراحل درمانی به همراه مترجم به بیمارستان، کلینیک و یا پزشک طرف قرارداد با این مرکز معرفی می گردد.

در کلیه ی مراحل بازدید از سامانه و رزرو، فرد متقاضی می تواند از خدمات مشاورین مسلط به زبان عربی این مرکز، جهت رزرو هتل، اخذ نوبت پزشک و سایر خدمات مورد نیاز، به شکل آنلاین بهره مند گردد. فردی به عنوان پشتیبان از ابتدای رزرو تا انتهای سفر همراه بیمار می باشد تا بیمار به بهترین نحو ممکن مراحل درمانی خویش را سپری نماید.

العلاجات یکی دیگر از استارتاپ های مجموعه نوآوری و شتابدهی و گردشگری ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *