معرفی استارتاپ تورگردان

معرفی استارتاپ تورگردان

تورگردان از نخستین موتورهای جستجوی تور و ارائه کننده مهمترین بخش های خدمات مسافرتی به شمار می رود. این وبسایت که فعالیت خود را از اردیبهشت سال 1397 شروع کرده است در زمینه رزرو تور مسافرتی داخلی و خارجی مشتمل بر خدماتی از قبیل بلیط پرواز، محل اقامت و دیگر خدمات گردشگری در طول سفر فعالیت می کند.

معرفی سایت تورگردان

از طریق سایت تورگردان می توان به صورت آنلاین بلیط هواپیمای داخلی و خارجی خریداری کرد و محل اقامت خود را در یکی از هتل های داخلی کشور رزرو نمود. تمامی مراحل رزرو به صورت آنلاین صورت می گیرد و تنها در صورت تمایل به استفاده از »پکیج ها و بسته های سفر« که در سایت قرار گرفته است، می توان با کانترهای تورگردان تماس گرفته و تور را به صورت تلفنی خریداری نمود.

سایت تورگردان دیتا بیس تمامی مسیرهای پروازی داخلی و خارجی از طریق ایرلاین های مختلف را در اختیار دارد و تمامی هتل های داخلی را پوشش می دهد. امکان رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما، چارتر، بلیط قطار، اتوبوس، رزرو اینترنتی هتل، تورهای داخلی و همه خدمات مربوط به سفر فراهم است. به علاوه روابط لازم برای رزرو سایر اقامتگاه ها و سوئیت ها نیز به صورت تلفنی برقرار است.

تورهای سایت تورگردان

تورها همه روزه برگزار می شود و می توان از خدمات سفر به صورت شبانه روزی بهره مند شد. کاربرانی که از سایت تورگردان خدمات سفر و تور خریداری نمایند از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می شوند و در ضمن به لیدرهای گردشگری برای بهره مندی از تخفیف بلیط تفریحات و جاذبه های شهریِ مقصد معرفی می شوند.

در حال حاضر وب سایت تورگردان ماهانه بیش از 500.000 ورودی دارد و روزانه بین 15000 تا 20000 کاربر از آن بازدید می کنند. بیشتر ورودی های سایت یعنی حدود 70 درصد از آنها ارگانیک است. بیشترین رزرو تور بر روی تورهای داخلی به خصوص »تور کیش« صورت می گیرد. وبسایت ماهانه مفتخر است که سهم بزرگی از رزروهای تور کیش را در اختیار دارد و خوشبختانه بر طبق نظرسنجی ها 90 درصد کاربران از سفرهایشان رضایت کامل داشته اند. سایت تورگردان با کلمات “تور کیش هتل…” در تمامی هتل های جزیره رتبه اول تا پنجم را در گوگل کسب کرده است.

مجموعه تورگردان یکی از استارتاپ های مرکزنوآوری و شتابدهی گردشگری ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *