سلطان سفر

سلطان سفر

معرفی استارتاپ سلطان سفر

سلطان سفر به عنوان یک شرکت دانش بنیان حوزه گردشگری در شرق کشور، یک متا سرچ برای رزرو هتل و انواع اقامتگاه‏ ها از جمله ویلا و سوئیت و همچنین رزرو تور است.

معرفی استارتاپ سلطان سفر

این سایت با بررسی دقیق قیمت سایت های مختلف امکان مقایسه قیمت برای رزرو هتل، اقامتگاه و  تور را فراهم می کند و با توجه به قیمت و تجربه کاربران بهترین گزینه را در بین همه سایت ها پیشنهاد می دهد. بطور خلاصه سلطان سفر در حوزه اقامتگاه ها، تمامی اقاماتگاه ها را بررسی میکند و نتایج تمام سایت ها را بصورت یکجا نمایش داده تا مسافر مجبور به اتلاف وقت در جستجوی رزرو ویلا یا سوئیت در سایت ها و سامانه های دیگر نشود. همچنین در زمینه تور با توجه به اینکه هر سایت و سامانه بر روی یک شهر خاص متمرکز می باشد ، soltansafar با استفاده از موتور جستوگر پیشرفته خود، با تجمیع نتایج تمامی سایت ها سبب می شود رزرو تور در هر شهر را بتوان با کمک آن انجام داد و در نهایت جهت رزرو تورهای شهرهای مختلف نیاز به بررسی سایت و سامانه های متفاوت نداشته باشیم .

علاوه بر این سلطان سفر تلاش می کند تا مرجع و راهنمایی برای سفر باشد و در این راستا اقدام به معرفی جاذبه های گردشگری از طریق مشارکت کاربران نموده است. محصول سلطان سفر در واقع یک شبکه اجتماعی گردشگری خواهد بود که مسافر می تواند با ورود به این سایت از کمترین مبلغ هتل، پرواز، تور و…. مطلع شده و بتواند سفر کم هزینه تری را داشته باشد. از طرفی میتوانند با استفاده از نظرات سایر کاربران بر روی سیستم در مورد کیفیت هتل ها و پرواز ها انتخاب بهتری را در زمینه کیفیت سفر نیز داشته باشند.

مزایای سلطان سفر

این جستجو به صورت خودکار توسط رباتهایی انجام میشود که برنامه نویسی این رباتها توسط تیم فنی شرکت صورت پذیرفته است. این رباتها مشابه رباتهای جستجوگر گوگل هستند که با دانش بومی برنامه نویسی این رباتها ایجاد شده اند. و برنامه نویسی این رباتها به صورتی است که با توجه به بلاک شدن رباتها توسط سایتها و عدم نمایش ظرفیت ، این رباتها این توانایی را دارند که این محدودیتها را پشت سر بگذارند.

نمونه خارجی این محصول tripadvisor می باشد که مسافر میتواند بهترین انتخاب را از بین ارایه دهنده خدمات داشته باشد.

شروع به کار این استارتآپ از سال 1396 بوده است و در سال 1397 نمونه تستی این محصول اماده گردید که در اذرماه 1397 نیز موفق به اخذ مجوز دانش بنیان شد. در ابتدای کار یک تیم سه نفره کار بر روی این محصول را اغاز کردند که این تعداد در بهمن 1398 به حدود بیست نفر رسید که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سفر و گردشگری و با توجه به بالابودن هزینه ها ، این تعداد تعدیل شدند و در حال حاضر 5 نفر در حال فعالیت بر روی این محصول می باشند.

سلطان سفر یکی از استارتاپ های مجموعه مرکزنوآوری و شتابدهی گردشگری ایران می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *