معرفی مجموعه پروازیاب

وبسایت پروازیاب

پروازیاب

معرفی استارتاپ پروازیاب

سایت پروازیاب شروع خوبی را تجربه کرد و از همان سال 1394 با استقبال خوب کاربران مواجه شد. این رشد در سال های 1394-95 به اوج خود رسیده بود ولی پس از آن در سال 1396 با روی کارآمدن رقبا، دوره ای از افت را تجربه نمود. با این حال سایت و اپلیکیشن پروازیاب به روال سابق به فعالیت خود ادامه داد و مشتریانی ثابت برای خود دست و پا کرد. با آغاز سال 1399 علی رغم افت فاحش رتبه سایت و متعاقبِ آن میزان فروش خدمات سفر، با استقامت تیمِ پروازیاب و ایجاد محتوای مورد نیاز گردشگران در ایام تعطیلی سفر، از همان فصل بهار کم کم سایت نه تنها اعتبار سابق خود را به دست آورد بلکه دوباره به دنیای پرواز و دیگر خدمات پرواز برگشت.

سایت پروازیاب با برخورداری از محیط کاربری ساده و آسان از ایجاد هرگونه مشکل و سردرگمی برای مسافران در تهیه خدمات سفر جلوگیری کرده است. این سایت به واسطه برخورداری از ارتباطی خوب با شرکت های هواپیمایی، هتل ها و آژانس‌ های مسافرتی فعال در سطح کشور راه میانبری بوده تا گردشگران به راحتی، بدون هیچ نگرانی و بدون پرداخت هزینه اضافی با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته نسبت به خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و داخلی، چارتر، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار و اتوبوس و… اقدام نمایند

طریقه کار با سایت پروازیاب

از طریق وبسایت parvazyab می توان به صورت آنلاین نسبت به خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی اقدام نمود یا محل اقامت خود را در یکی از هتل های داخلی کشور رزرو نمود. تمامی مراحل رزرواسیون به صورت آنلاین صورت می گیرد؛ با این حال برای مسافرانی که به اینترنت دسترسی ندارند شماره چهار رقمی ملی 1685 نیز به پاسخگویی مشغول است.

سایت پروازیاب دیتا بیس تمامی مسیرهای پروازی داخلی و خارجی از طریق ایرلاین های مختلف را در اختیار دارد و تمامی هتل های داخلی را پوشش می دهد. امکان رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما، چارتر، بلیط قطار، اتوبوس، رزرو اینترنتی هتل، تورهای داخلی و همه خدمات مربوط به سفر فراهم است. به علاوه روابط لازم برای رزرو سایر اقامتگاه ها و سوئیت ها نیز به صورت تلفنی برقرار است. کاربرانی که از سایت پروازیاب بلیط هواپیما، قطار و دیگر خدمات سفر خریداری نمایند از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می شوند.

در حال حاضر وب سایت پروازیاب ماهانه بیش از 25.000 ورودی دارد و روزانه نزدیک به 1000 کاربر از آن بازدید می کنند. بیشتر ورودی های سایت یعنی حدود 90 درصد از آنها ارگانیک است. بیشترین رزروها بر روی پروازهای داخلی صورت می گیرد. وبسایت پروازیاب مفتخر است که سهم بزرگی از رزروهای پروازی کشور را در اختیار دارد و خوشبختانه بر طبق نظرسنجی ها 99 درصد کاربران از خرید بلیت و پشتیبانی آن رضایت داشته اند. سایت پروازیاب با کلمات «بلیط هواپیما» و «پرواز مشهد تهران» در موتور جستجوی گوگل رتبه قابل قبولی دارد.

پروازیاب کی از استارتاپ های مجموعه مرکزنوآوری و شتابدهی گردشگری ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *