سامانه آنلاین میزبون

سامانه میزبون

وبسایت میزبون

معرفی وبسایت میزبون

با توجه به افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی در ایران، بسیاری از خدماتی که قبلا صرفا به صورت حضوری قابل ارائه بوده اند ، اکنون به شکل آنلاین در دسترس هستند. آسان سازی پاسخ به نیازهای روزمره با توجه به مشکلات متعدد حمل و نقل و ترافیک و مشکلات محیط زیست، مسیر حرکت بخش عظیمی از جامعه را به سمت پاسخ‌گویی نیازها از طریق دنیای ارتباطات آنلاین سوق داده است.ما نیز بر آن شدیم تا بخشی از نیاز صنعت گردشگری کشور را به صورت آنلاین تحت عنوان وبسایت “میزبون” پاسخ بگوییم.

سامانه میزبون محیطی است برای تعامل بین مالکین اقامتگاه های شخصی که به صورت کوتاه مدت اجاره داده می شوند با مسافرانی که قصد استفاده از این اقامتگاه ها را دارند . در وبسایت “میزبون” میزبانان میتوانند تصاویر و اطلاعات اقامتگاه خود را ثبت کرده و از مشتریانی که در جستجوی اقامتگاهی برای سفر خود هستند ، سفارش دریافت نمایند. ما با برنامه تبلیغاتی و بازاریابی خود سعی در شناساندن فرصت های اقامتی کشور داریم. چرا که بسیاری از ما مقصد سفرمان را بر اساس یافتن مکان اقامت مناسب انتخاب کرده و سپس عزم سفر می کنیم.

از جمله اهداف اصلی “میزبون” برقراری ارتباط مستقیم بین میزبانان و مشتریان آنهاست به شکلی که درج نظرات مشتریان درباره‌ی مشاهداتشان از اقامتگاه ها ، بتواند سطح کیفیت محیط و عناصر اقامتگاه را برای دیگر کاربران تشریح داده و همچنین توجه میزبان را به علایق و نیازهای مشتریان بیشتر جذب کند. در چنین فضایی افزایش سطح کیفی اقامتگاه و خدمات در اثر ایجاد رقابت بین ارایه دهندگان اقامتگاهها ، ضامن پیشرفت بخشی از فرهنگ گردشگری کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

سامانه رزرواسیون میزبون

هم اکنون وبسایت mizboon با بیش از 4000 اقامتگاه در 263 شهر از ایران در حال همکاری می‌باشد که این حجم وسیع از تعداد اقامتگاه، قدرت انتخاب بالایی را در اختیار میهمانان، جهت تفرج در گستره پهناور و چهار فصل ایران عزیزمان، قرار داده است.

این سامانه هر گونه اقامتگاه قابل سکونتی که برای گردشگران جذاب باشد را به مخاطبان خود ارائه می‌کند، می‌خواهد یک کلبه چوبی دنج در کنار دریاچه‌ای کوهستانی باشد یا اتاقی کوچک در خانه‌ای سنتی در روستایی دور و یا ویلایی مجلل در باغهایی وسیع در شمال کشور.
تنوع مکانهای اقامتی این سامانه  به وسعت تنوع سکونتگاه‌های سرزمین ایران است. سکونتگاه‌هایی واقع در شهر و روستا و ساحل دریا تا جنگل و کویر و مزارع زیبا.
مهم آن است که گردشگر بتواند مکان مناسب سلیقه، بودجه و علاقه خود را به سهولت یافته و به صورت اینترنتی رزرو کند و در زمان موردنظر با خیالی آسوده به مکان اجاره شده رفته و اقامت خوبی را چنانکه انتظار داشته تجربه کند.

تنوع قیمت اقامتگاه‌ها یکی دیگر از نکات قابل ذکر میزبون می‌باشد که خود در انتخاب مهمانان گرامی بسیار موثر است و این مورد آرامش خاطر، بابت برنامه ریزی سفر با هر بودجه ای را در پی دارد.

پشتیبانی آنلاین شبانه‌روزی از رزروها و تضمین کمترین قیمت اقامتگاه از مهمترین وجوه تمایز سامانه میزبون است. علاوه بر این با رعایت اصل مشتری مداری و رضایت طرفین ارائه‌ی این خدمات منجر به ایجاد وبسایتی منحصر به فرد شده است. مجموعه میزبون یکی از استارتاپ های فعال در مرکزنوآوری و شتابدهی گردشگری ایران نیز میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *